مالستان

محمداشرف غنی درمقراتحادیه اروپا: دولت افغانستان دولت پاسخگوخواهد بود

**نوشته شده توسط بخش خبر**. **ارسال شده در** اخبار و رویدادها

 محمد اشرف غنی، رییس جمهوری کشور می گوید که حکومت جدید افغانستان با جامعه جهانی توافق کرده که نه تنها روحیه همکاری را مستحکم کند، بلکه این را به گونه عملی به جهان ثابت می کند تا از عهده مسئولیت هایش به خوبی بر خواهد آمد.محمد اشرف غنی، رییس جمهوری کشور می گوید که حکومت جدید افغانستان با جامعه جهانی توافق کرده که نه تنها روحیه همکاری را مستحکم کند، بلکه این را به گونه عملی به جهان ثابت می کند تا از عهده مسئولیت هایش به خوبی بر خواهد آمد.

 محمد اشرف غنی، رییس جمهوری کشور می گوید که حکومت جدید افغانستان با جامعه جهانی توافق کرده که نه تنها روحیه همکاری را مستحکم کند، بلکه این را به گونه عملی به جهان ثابت می کند تا از عهده مسئولیت هایش به خوبی بر خواهد آمد.
آقای غنی این سخنان را صبح امروز سه‌شنبه در دیدار با پایولو جنتیلونی، وزیر خارجه ایتالیا در شهر بروکسل پایتخت بیلجیم بیان کرده است.
ارگ ریاست جمهوری با نشر خبرنامه ای نوشته که رییس جمهور غنی و آقای جنتیلونی در این دیدار در مورد گسترش روابط دوجانبه همکاری افغانستان و ایتالیا، مبارزه با فساد، توانمند سازی نیروهای امنیتی افغان، امنیت منطقه و جهان و نیز بر پیشرفت اقتصادی کشور گفتگو کرده اند.
آقای غنی از کمک های کشور ایتالیا در طول سیزده سال گذشته سپاس گزاری کرده است.
از سویی هم وزیر خارجه ایتالیا گفته است که کشورش به تداوم همکاری ها به افغانستان متعهد است و نیز از اراده حکومت جدید افغانستان برای اصلاحات حمایت می کند.
اشرف غنی، رییس جمهوری و عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی که به منظور شرکت در نشست وزرای خارجه ناتو به بلجیم سفر کرده بودند، در مقر ناتو در بروکسل به سر می برند.
نشست وزرای خارجه ناتو برای گفتگو در مورد نحوه کمک ها و حمایت این سازمان از نیروهای امنیتی افغانستان در شهر بروکسل برگزار شده است.
در همین حال اشرف غنی، حکومت وحدت ملی افغانستان را یک حکومت بی مانند از وحدت در سطح منطقه خواند و گفته است که اراده قوی دارد با مشکلات مقابله کند.
او تاکید کرده است که حکومت جدید یک حکومت پاسخگو خواهد بود که شفافیت را تامین، قانون را عملی و برای شهروندان خدمات خوب ارایه کند.
قرار است پس از پایان نشست وزرای خارجه ناتو، رییس جمهور و رییس اجرایی همراه با چند سرپرست وزارتخانه های کشور برای شرکت در نشست لندن به انگلستان بروند.

 

 

 

 

 

 

 

**اشکال یابی جوملا**

**جلسه**

**اطلاعات مشخصات**

**حافظه استفاده شده**

**پرس و جو پایگاه داده**

**ایرادات بارگذاری در فایل زبان**

**فایل زبان آپلود شده**

**رشته ترجمه نشده**